چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

سلام مامانی خوبی عزیز دلم

امشب بابای نیست منو و تنهایم حوصلم سر میرفت گفتم همینطور که باهات حرف میزنم تو وبلاگت ثبت کنم تا بدونی لحظه لحظه های زندگی رو با عشق تو سر میکنم

راستی بابت امروز ببخش که یکم اذیتت کردم اخه اشپزخونه خیلی کثیف بود پس فردا هم مامان بزرگ هههههه نه مامان بزرگ بهش نمیاد بهش بگو عزیز جون

خوب عزیز جونت پس فردا میاد یکم به اوضاع من و تو برسه خوب میشه ها اون وقت فقط لالا میکنیم چقدر هم خوبه این خواب 

سه شنبه باز میخوام برم سنو ببینمت دلم برات یه ذره شده همش دعا میکنم خوب رشد کرده باشی

الان هم رفتیم تو دوماه

خوب مامان جون از دنیای تو چه خبر ؟اون پایین تو دل مامان بهت خوش میگذره ؟ الهی فدات شم وقتی فکر میکنم تو اومدی پیشم انگار الان متولد شدم انشالله همه منتظرین به زودی این حس خوبو تجربه کنن بخصوص اونای که از من و تو التماس دعا دارن

راستی خاله ساغر هم عمل لاپرا کرد چن روزه باهاش حرف نزدم دعا کن نی نی خاله ساغرم زود بره تو دل مامانش

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممم گلمممممممممممممممممممممم

 

من و بابای عاشقانه میپرستیمت



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت14:04---10 مهر 1390
salam


ashkamo daravordi ba in wedlog ghashanget


manam chand mahe montazeram ama nemishe


ozve nini sayt ham hastam


az neveshtehat kheyly khosham umad


ghablan manam mineveshtam ama enghar khodamo dargire kar o masaele alaki kardam ke bi ehsas shodamo bi khiyale chizaye ziba


ye jurayi ehsas kardam dust dashtani hasti



پاسخ:سلام عزیزم ممنونم که به وبم سر زدی انشالله به زودی تو هم مامان میشی و دوباره حس نوشتن خودش میاد تو وجودت منم نزدیک به دو سال منتظر نی نی بودم ازخدا خالصانه بخواه مطمینا جواب میگیری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.